PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
1996 | nr 237 | 115--122
Tytuł artykułu

Niektóre zagadnienia socjologii marketingu

Autorzy
Treść / Zawartość
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Autor przeprowadza analizę wykorzystania socjologii w marketingu. Przedstawia definicje i koncepcje marketingu, zwraca uwagę na słabo rozwiniętą teorię marketingu, który, jego zdaniem, jest ciągle raczej wiedzą empiryczną nie do końca zdefiniowaną, z nie do końca usystematyzowanymi pojęciami i terminami i określeniem zachodzących w niej prawidłowości. W szczególności zwraca uwagę na "modę na marketing", która rzutuje na jego poziom naukowy i rozwój. Krytykuje nadużycie w badaniach marketingowych podstawowej techniki socjologicznej - ankiety, a także fałszywego psychologizmu w podejściu do konsumenta.
Rocznik
Numer
Strony
115--122
Opis fizyczny
Twórcy
autor
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000002864

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.