PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
1996 | z. 26, nr 740 | 5--17
Tytuł artykułu

Strategia przedsiębiorstwa

Treść / Zawartość
Warianty tytułu
Strategy of an Enterprise
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Sukces przedsiębiorstwa na rynku zależy w znacznym stopniu od wyboru i realizacji odpowiedniej strategii działania. W procesie wyboru strategii przedsiębiorstwo powinno uwzględnić pozycje i relacje firmy w jej otoczeniu. Podstawową cechą charakterystyczną dla otoczenia przedsiębiorstw jest jego zmienność i złożoność. Artykuł analizuje wymienione problemy przedstawiając jednocześnie dwa podstawowe modele strategii przedsiębiorstw, a mianowicie strategię przetrwania oraz strategię rozwoju produkt - rynek. (abstrakt oryginalny)
EN
The success of the company on the market depends upon the choice of the right strategy. In the process of choosing the strategy the company should take into account its position withim the environment and its relations with this environment. The article analyses these subjects and focuses on two basic models of strategy, the strategy of survival and product market development. (original abstract)
Rocznik
Strony
5--17
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
  • Aasoff M.I.: Zarządzanie strategiczne, PWE, Warszawa 1985.
  • Gościński I.: Cykl życia organizacji, PWE, Warszawa 1989.
  • Gościński I.: Sterowanie i planowanie. Ujęcie systemowe, PWE, Warszawa 1982.
  • Sznajder A.: Strategie marketingowe na rynku międzynarodowym, PWN, Warszawa 1995.
  • Eckles R.: Business marketing management, Prentice-Hall International Editions, USA 1990.
  • Porter M.: Strategia konkurencji, PWE, Warszaw 1992.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000002871

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.