PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
1996 | z. 26, nr 740 | 59--71
Tytuł artykułu

Wybrane atrybuty produktu jako instrumenty marketingu

Treść / Zawartość
Warianty tytułu
Some Chosen Feature of the Product as a Marketing Tool
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Opracowanie poświęcone jest analizie wybranych cech produktu. W koncepcji marketingowej produkt ujmowany jest bardzo szeroko. Posiada wiele aspektów, które są wykorzystywane w kształtowaniu oferty odpowiadającej oczekiwaniom rynku i oddziaływaniom przedsiębiorstwa na rynek w celu realizacji własnych zamierzeń. Umiejętność posługiwania się produktem jako instrumentem marketingowym wymaga wszechstronnej znajomości jego atrybutów. Świat produktów jest wielce zróżnicowany, ale jednocześnie występują pewne uniwersalne cechy - niektóre z nich analiza próbuje przybliżyć. Wizerunek produktu, cykl życia, nowość - to marketingowe własności produktu, które są przedmiotem analizy prezentowanego opracowania. (abstrakt oryginalny)
EN
An enterprise in the competitive environment keeps trying to meet market needs and to create and change the market according to its own interests. In its startegy the enterprise makes use of a set of tools that is called the marketing-mix. Product is one of elements in this composition. The product's image, the new product innovations - these are only some of its marketing features. To know and learn them and to use them effectively in practice means to be more successful in the marketplace. (original abstract)
Rocznik
Strony
59--71
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
  • Podstawka K.: Strategie konkurencyjne przedsiębiorstwa, Bussinesman Magazine, nr 6 1991.
  • Sztucki T.: Marketing, Agencja Wydawnicza Placet, Warszawa 1992.
  • Fabińska K., Rokita J.: Planowanie rozwoju przedsiębiorstwa, PWE, Warszawa 1986.
  • Garbarski L., Rutkowski I., Wrzosek W.: Marketing, PWE, Warszawa 1993.
  • Kłeczek R., Kowal W., Waniowski P., Woźniczka J.: Marketing. Jak to się robi, Zakład Narodowy im. Ossolińskich, Wydawnictwo Wroclaw-Warszawa-Kraków.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000002875

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.