PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
1996 | z. 26, nr 740 | 205--221
Tytuł artykułu

Uwarunkowania zewnętrzne funkcjonowania marketingu bezpośredniego - szanse rynkowe

Autorzy
Treść / Zawartość
Warianty tytułu
Market Opportunities of Direct Marketing Functioning
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Umiejętność właściwego rozpoznania i trafnej oceny otoczenia, dostrzeżenia i wykorzystania szans rynkowych oraz przeciwdziałania zagrożeniom jest niezbędnym wymogiem zaprogramowania skutecznych i efektywnych działań marketingowych. Artykuł ten stanowi prezentację wybranych elementów otoczenia mających korzystny wpływ na rozwój marketingu bezpośredniego. (abstrakt oryginalny)
EN
No business can effective operate without paying some regard to the wider environment in which it operates. Some factors have positive and another negative influences of them. This article presents this elements of environment which constitute opportunities for developing of direct marketing: -changing demographics and lifestyles, -overcrowding by too many new products, -the demand on personal relationship, -the weakening of the television advertising, -changes resulting from technical progress. (original abstract)
Rocznik
Strony
205--221
Opis fizyczny
Twórcy
autor
Bibliografia
  • Garbarski L., Rutkowski I., Wrzosek W.: Marketing; Państwowe Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa, 1993.
  • Rapp S., Collins T.: The Great Marketing Turnaround, The Age of the Individual and How to Profit from it; Prentice Hal, New Jersey, 1990.
  • Lumpkin J.R., Cabailero M.J., Chronko L.B.: Direct Marketing, Direct Selling and the Mature Consumer; Quorum Books, Greenwood Press Inc., New York, 1989.
  • Żurawik B., Żurawik W.: Zarządzanie Marketingowe; Uniwersytet Gdański, 1993.
  • Why All Those People Feel They Never Have Any Time; The New York Times, January 2, 1988.
  • Marketing Gets a New Emphasis; The New York Times, 16.03.1993.
  • Time - The Currency of the 90 s; Advertising Age, November 13.1989.
  • Nowy Światowy Nieład; Gazeta Wyborcza, 27.02.93.
  • Mruk H., Nowak L.: W drodze do nowego konsumenta; Businessman Magazine, nr 3/1992.
  • Fact Book on Direct Marketing; Direct Marketing Association, 1983.
  • Sadurski K., Ożiminkowski M.: Karty zostały rzucone?, Gazeta Wyborcza, 16.02.1993.
  • Baicr M.: Elements of Direct Marketing; McGraw-Hill, Inc., New York 1983.
  • Pietrasiewicz A.: Zdematerializowany pieniądz; Rzeczypospolita, nr 32/1993.
  • Nash E.L.: Direct Marketing, Strategy, Planning, Execution, McGraw-Hill Inc., New York, 1986.
  • With American Honoring Walesa, Little Poland is Filled Pride; The New York Times, January 2. 1988.
  • Preserving Value of Brands; The New York Times, 5.09.1986.
  • Cupon Distribution Grew by 9% in 89, Adweek's Marketing Week, 5.03.1990.
  • Trying to Slip the Cuffs on Coupon Fraud, Adweek's Marketing Week, 26.06.1989.
  • Facts: The Final Frontier of Promotion, Promote, 12.11.1988.
  • Lumpkin J.R., Caballero M.J., Chronko L.B.: Direct Marketing, Direct Selling and the Mature Consumer. Ouorum Books, Greenwood Press Inc., New York, 1989.
  • Free Choice: To Much All the Time, New York Times, 14.02.1990.
  • Have 15 s. Hit Their Peak, Advertising Age, 13.11.1983.
  • A week's Marketing Week, 21.12.1987.
  • Zapping of TV Ads Appears Pervasive, The Wall Street Journal, 25.20.1988.
  • Strauss L.: Electronic Marketing, Emerging TV and Computer Channels for Interactive Home Shoping. Knowledge Industry Publication Inc., New York, 1983.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000002879

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.