PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
1996 | nr 1 | 81--84
Tytuł artykułu

Marketing środków masowego przekazu na przykładzie tygodników

Autorzy
Treść / Zawartość
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Przedstawiono krótki raport z grantu badawczego, dotyczącego marketingu środków masowego przekazu na przykładzie tygodników konsumenckich tj. czasopism przeznaczonych do czytania w wolnym czasie. W pracy zaprezentowano teoretyczną analizę marketingu czasopism, a także wyniki badań ankietowych przeprowadzonych wśród wydawców ogólnopolskich tygodników.
Rocznik
Numer
Strony
81--84
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000003052

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.