PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
1997 | nr 242 | 36--44
Tytuł artykułu

Marketing regionalny - istota i praktyczne aspekty stosowania

Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Marketing regionalny polega na dokonaniu segmentacji obsługiwanego przez firmę rynku na kilka regionów według kryterium preferencji i gustów konsumentów. Posługując się przykładami rynku artykułów żywnościowych i mass mediów regionu Wielkopolski autorzy przedstawili czynniki sprzyjające stosowaniu marketingu regionalnego i sposób jego realizacji.
Rocznik
Numer
Strony
36--44
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000003158

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.