PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
1996 | 3 | nr 731 | 91--96
Tytuł artykułu

Marketing - polityka wyborów i decyzji

Autorzy
Treść / Zawartość
Warianty tytułu
Marketing - the Politics of Choises and Decisions
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Autorka przedstawiła ideę i znaczenie marketingu w kształtowaniu koncepcji przedsiębiorstwa, niektóre aspekty organizacyjne związane z wdrażaniem koncepcji zarządzania marketingowego i algorytm strategii marketingowej.
EN
The paper presents the nature and basic principles of a strategic marketing management. A general algoritm for a marketing strategy is given. The marketing strategy needs the knowledge of methods and techniques of market action and specially for dealing with resistance to change.(original abstract)
Rocznik
Tom
3
Numer
Strony
91--96
Opis fizyczny
Twórcy
autor
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000003281

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.