Warianty tytułu
Forming Pro-market Work System of an Enterprise
Języki publikacji
Abstrakty
Przedmiotem artykułu jest problematyka podejścia marketingowego w przedsiębiorstwie i takiego kształtowania wewnętrznego systemu pracy, aby możliwe było sprostanie narastającej konkurencji i ciągłym zmianom otoczenia firmy.
In this article the author points at the necessity of new pro-market approach in management of work systems. He looks for an answer how to form work systems in conditions which are the result of introducing the rules of market economy.(original abstract)
Rocznik
Tom
Numer
Strony
167--171
Opis fizyczny
Twórcy
autor
Bibliografia
- Afanasjew W.G.: Człowiek a proces zarządzania społeczeństwem Warszawa: PWN 1980.
- Jasiński Z.: Organizacja i kierowanie zespołem pracowniczym. Bielsko-Biała: Wyd. PARK 1993.
- Mantura W.: Istota marketingowego zarządzania przedsiębiorstwem. [w:] Zarządzanie marketingowe. Poznań: OW SIMP 1994.
- Matczewski A.: Zarządzanie produkcją przemysłową. Warszawa: PWE 1990.
- Mroczek E.: Małe i średnie przedsiębiorstwa prywatne w Polsce - stan i perspektywa. [w:] Zarządzanie marketingowe. Poznań: OW SIMP 1994.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000003299