PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
1996 | 4 | nr 738 | 73--85
Tytuł artykułu

Marketing na rynku pracy

Treść / Zawartość
Warianty tytułu
Marketing of the Job Market
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Artykuł stanowi przyczynek do teorii nowatorskiej analizy problemów zatrudnienia, bezrobocia i możliwości kreowania rynku pracy z zastosowaniem koncepcji marketingowej. Autor postuluje potrzebę zastosowania na rynku pracy marketingu społecznego, szczególnie w warunkach polskiego ustroju wolnorynkowego zbliżonego do kapitalizmu zsocjalizowanego, przedstawia podmioty rynku pracy i możliwości zastosowania marketingu-mix w działalności urzędów pracy, a także segmentację rynku pracy.
EN
This article is about the job market. In Poland the shape of that area of micro economy has changed since 1989. In the way of management there is a tendency to digressing from central planning of its parameters. However scientist are still looking for the best - that is the most effective way of management of this economy area. Marketing of the job market is a substantial proposal for the stimulation of demand and supply for jobs. Social marketing or partner marketing can play a significant part in it.(original abstract)
Rocznik
Tom
4
Numer
Strony
73--85
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000003311

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.