PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
1996 | 4 | nr 738 | 65--71
Tytuł artykułu

Międzynarodowe strategie produktu

Autorzy
Treść / Zawartość
Warianty tytułu
International Product Strategies
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Omówiono niektóre czynniki oddziaływujące na kształtowanie strategii produktu w przedsiębiorstwach międzynarodowych.
EN
The product is the central focus of the marketing mix. In formulating product strategies we must remember that the product is more than a physical object. The total product is what the customer buys including the package, the brand name, after-sales service, and so on. Firms would prefer global standardization of the product because standardization can produce significant cost savings. In spite of the advantages of standardization, many firms find it necessary to either modify the present product or develop a new one while offering it abroad. To sum up, the success of global product depends on the kind of product and knowing when product adaptations are necessary.(original abstract)
Rocznik
Tom
4
Numer
Strony
65--71
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000003312

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.