Czasopismo
Tytuł artykułu
Autorzy
Warianty tytułu
Tourist Product Strategy in a Parish
Języki publikacji
Abstrakty
Na przykładzie gminy Oborniki Śląskie przedstawiono konstrukcję marketingowej strategii rozwoju turystyki. Autor sklasyfikował elementy produktu turystycznego tej gminy, przeanalizował aktywność turystyczno- wypoczynkową mieszkańców Wrocławia, opinie biur turystycznych o szansach rozwoju turystyki na tym terenie, strategię produktu turystycznego dla wybranych segmentów rynku ze szczególnym uwzględnieniem turystyki rowerowej.
The article presents some results of research on marketing structure of tourism development in Oborniki Śl. parish near Wrocław. Eighteen elements of tourist product in a parish have been separated with division into three market ranges: broad, medium and narrow. Next, results are presented of a questionnaire survey on tourist activities of Wrocław inhabitants, who are the actual and potential tourists in Oborniki Śl. parish, as well as the results of a questionnaire survey carried out in Wrocław travel agencies. On the basis of these results a marketing strategy of tourism development has been formulated, including tourist product strategy of the parish for six market segments. The article closes with a complex structure of marketing mix relating to a chosen product - cycling tourism.(original abstract)
Rocznik
Tom
Strony
101--109
Opis fizyczny
Twórcy
autor
Bibliografia
- Jaworska A., Kapuścik W., Marak J., Mikułowski B., Werner Z.T.: Marketingowa strategia rozwoju turystycznego gminy Oborniki Śląskie. Wrocław 1994.
- Marak J.: Segmentacja rynku turystycznego gminy na podstawie wyników badań ankietowych. "Zarządzanie i Marketing" nr 2. Wrocław 1995, s. 113-120.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000003317