PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
1996 | 4 | nr 738 | 101--109
Tytuł artykułu

Strategia produktu turystycznego gminy

Autorzy
Treść / Zawartość
Warianty tytułu
Tourist Product Strategy in a Parish
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Na przykładzie gminy Oborniki Śląskie przedstawiono konstrukcję marketingowej strategii rozwoju turystyki. Autor sklasyfikował elementy produktu turystycznego tej gminy, przeanalizował aktywność turystyczno- wypoczynkową mieszkańców Wrocławia, opinie biur turystycznych o szansach rozwoju turystyki na tym terenie, strategię produktu turystycznego dla wybranych segmentów rynku ze szczególnym uwzględnieniem turystyki rowerowej.
EN
The article presents some results of research on marketing structure of tourism development in Oborniki Śl. parish near Wrocław. Eighteen elements of tourist product in a parish have been separated with division into three market ranges: broad, medium and narrow. Next, results are presented of a questionnaire survey on tourist activities of Wrocław inhabitants, who are the actual and potential tourists in Oborniki Śl. parish, as well as the results of a questionnaire survey carried out in Wrocław travel agencies. On the basis of these results a marketing strategy of tourism development has been formulated, including tourist product strategy of the parish for six market segments. The article closes with a complex structure of marketing mix relating to a chosen product - cycling tourism.(original abstract)
Rocznik
Tom
4
Numer
Strony
101--109
Opis fizyczny
Twórcy
autor
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000003317

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.