PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
1996 | nr 735 | 123--129
Tytuł artykułu

Jakość usługi hotelarskiej - pojęcie obiektywne czy subiektywne?

Autorzy
Treść / Zawartość
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Przedmiotem referatu jest jakość usług hotelarskich: jakość jako pojęcie subiektywne, obiektywne i w kontekście kategoryzacji hoteli.
Rocznik
Numer
Strony
123--129
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000003344

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.