PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
1997 | nr 242 | 77--88
Tytuł artykułu

Metody badania wizerunku banku

Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Przedmiotem opracowania jest badanie wizerunku banku u jego klientów. Autor daje przegląd najważniejszych metod pomiaru wizerunku firmy, opisuje zależność pomiędzy tożsamością a wizerunkiem banku i etapy kształtowania go.
Rocznik
Numer
Strony
77--88
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000003435

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.