PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
1997 | nr 242 | 45--62
Tytuł artykułu

System informacji marketingowej - wartość i koszt informacji

Treść / Zawartość
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Autor definuje system informacji marketingowej w przedsiębiorstwie jego strukturę, identyfikuje potrzeby informacyjne, analizuje wartość i koszt informacji.
Rocznik
Numer
Strony
45--62
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000003437

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.