PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
1996 | nr 244 | 87--93
Tytuł artykułu

Strategie drobnych przedsiębiorstw w świetle badań empirycznych

Treść / Zawartość
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Celem artykułu jest określenie swoistych cech strategii małych przedsiębiorstw - na podstawie anlizy piśmiennictwa fachowego i badań własnych. Autorka definiuje pojęcie małego przedsiębiorstwa, jego funkcje i cechy, strategię i jej pojęcia pokrewne, a także jej odrębność dla małej firmy. Porównuje strategie małych firm na zachodzie i w Polsce, zwracając uwagę na trudności z jakimi muszą się borykać polskie przedsiębiorstwa.
Rocznik
Numer
Strony
87--93
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000003487

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.