PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
1996 | nr 1 | 79--91
Tytuł artykułu

Cele przedsiębiorstwa w behawioralnych teoriach R.M. Cyerta, J.G. Marcha, H.A. Simona

Treść / Zawartość
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Przedstawiono podstawowe założenia teorii beahawioralnej przedsiębiorstwa i modele behawioralne Cyerta, Marcha i behawioralną teorię podejmowania decyzji Simona (teoria racjonalności ograniczonej) w odniesieniu do podstawowych celów działania przedsiębiorstwa.
Rocznik
Numer
Strony
79--91
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000003615

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.