PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
1995 | nr 694 Problemy transformacji gospodarczej regionów : materiały z konferencji naukowej Jelenia Góra 17-19 listopada 1994 | 86--89
Tytuł artykułu

Promocja jako element strategii rozwoju regionu

Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Autorka omawia rolę promocji w strategii rozwoju regionu oraz stosowane techniki promocji.
Twórcy
Bibliografia
  • Holandia - Polska. Przewodnik dla przedsiębiorcy. Reach-international publications 1993.
  • Informator inwestora. Wrocław i województwo wrocławskie, Wroclaw: BOGART 1993.
  • Informator gospodarczy województwa jeleniogórskiego. Oferta przetargowa, Jelenia Góra: Oficyna Wydawnicza AFT 1994 (materiały nie publikowane).
  • Informator gospodarczy. Województwo koszalińskie. 1994.
  • Pawlikowska M.: Zintegrowany system informatyczny gminy, "Prace Naukowe AE we Wrocławiu", Wrocław (w druku).
  • Sznajder A.: Sztuka promocji, Warszawa: Business Press 1994.
  • Województwo bydgoskie - Wiosna '94. Informator.
  • Województwo gorzowskie zaprasza, Gorzów Wlkp.: Urząd Wojewódzki 1994.
  • Woźniczka J.: Promocja polskich firm - pytanie o strategię, "AIDA MEDIA" 1994 nr 5, s. 32-33.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000003640

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.