PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
1996 | nr 715 | 57--71
Tytuł artykułu

Jakość i marka jako podstawowe narzędzia różnicowania produktu przedsiębiorstw turystycznych

Treść / Zawartość
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
W artykule podjęto próbę przedstawienia problemów związanych z różnicowaniem produktu przez przedsiębiorstwa turystyczne. Autorzy widzą pilną potrzebę wypracowania marki i standardów obsługi klienta przez usługodawców.
Rocznik
Numer
Strony
57--71
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000003725

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.