PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
1996 | nr 715 | 103--111
Tytuł artykułu

Formy i środki reklamy wykorzystywane w ramach promocji w biurach podróży

Autorzy
Treść / Zawartość
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Autorka omawia funkcje i formy reklamy w biurach turystycznych. W celu zbadania stopnia wykorzystania przez biura turystyczne poszczególnych form i środków dostępnych dla reklamy w ramach promocji przeprowadzono badania ankietowe w 11 biurach podróży działających na terenie Jeleniej Góry.
Rocznik
Numer
Strony
103--111
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000003735

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.