PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
1996 | nr 247 | 59--71
Tytuł artykułu

Strategia i instrumenty marketingu-mix w przedsiębiorstwie hotelowym

Treść / Zawartość
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Autorka omówiła poszczególne etapy formułowania strategii marketingowej przedsiębiorstwa hotelowego (analiza otoczenia zewnętrznego, wybór segmentu lub segmentów rynku turystycznego, pozycjonowanie produktu, określenie celów ilościowych) ze szczególnym uwzględnieniem ostatniego etapu - programowania instrumentów marketingowych, tzw. marketingu-mix. Obserwacja działalności przedsiębiorstw hotelarskich wskazuje na duże zróżnicowanie strategii działania i wykorzystanie technik i instrumentów marketingu.
Rocznik
Numer
Strony
59--71
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000003931

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.