PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
1996 | nr 247 | 73--84
Tytuł artykułu

Strategie konkurencji na rynku turystycznych usług noclegowych

Treść / Zawartość
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Omówiono siły napędowe konkurencji wewnątrz sektora turystycznych usług noclegowych oraz podstawowe strategie konkurencji. Na tym tle zaprezentowano znaczenie koncepcji Total Quality Management. Koncepcja ta oznacza ukierunkowanie wszelkich działań przedsiębiorstwa na nieprzerwane polepszenie jakości produktów i usług w sposób spełniający oczekiwania i żądania potencjalnych klientów, obejmuje ich wyobrażenia o produkcie / usłudze, jej jakości i cenie, miejscu i czasie realizcji, doradztwie przy zakupie, obsłudze. Przedstawiono podstawowe elementy składające się na koncepcję TQM (koła jakości, Lean-Management, Kaizen, rozwój organizacji) oraz fazy realizcji wprowadzania tej koncepcji. Zdaniem autorki stworzenie własnego systemu zarządzania jakością, prowadzącego do TQM z wszystkimi jego wyróżnikami zapewni wysoką pozycję w walce konkurencyjnej na rynku usług turystycznych.
Rocznik
Numer
Strony
73--84
Opis fizyczny
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000003932

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.