PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
1996 | nr 247 | 95--111
Tytuł artykułu

Badania ankietowe usług towarzyszących w turystyce na przykładzie kina PICTUREVILLE w Bradford

Treść / Zawartość
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Autor omówił badania przeprowadzone w 1992 r. w Narodowym Muzeum Fotografii, Filmu i Telewizji w Bradford w Wielkiej Brytanii. Badania te dotyczyły kina PICTUREVILLE, a ich wyniki mogą zostać wykorzystane do kształtowania marketingu-mix tego obiektu. Metodologia i zakres przeprowadzonego badania mogą posłużyć w gromadzeniu informacji o podobnych obiektach będących częścią turystycznej bazy uzupełniającej regionu. Odpowiednie zarządzanie tymi obiektami przyczyniać się będzie nie tylko do zapewnienia efektywności ich działania, ale jest także czynnikiem warunkującym konkurencyjność poszczególnych obszarów recepcji turystycznej na rynku.
Rocznik
Numer
Strony
95--111
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000003934

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.