PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
1997 | nr 781 | 46--55
Tytuł artykułu

Komunikacyjne uwarunkowania odbiorców wizualizacji danych w obiektach gospodarczych

Autorzy
Treść / Zawartość
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Autorka stara sie odpowiedzieć na pytanie: jakie czynniki wywierają wpływ na odbiór komunikatu w postaci wizualnej? Wyróżnia cztery podstawowe elementy związane bezpośrednio z odbiorcą: percepcję obrazów graficznych, rozpoznawanie obrazów, doświadczenie oraz satysfakcję odbiorcy.
Rocznik
Numer
Strony
46--55
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000003979

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.