PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
1997 | nr 141 | 105--133
Tytuł artykułu

Wiedza o konsumencie źródłem sukcesu przedsiębiorstwa Van den Bergh Foods Polska

Autorzy
Treść / Zawartość
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Opracowanie dotyczy koncernu Van den Bergh Foods Polska, produkującego tłuszcze jadalne. Przedstawiono znaczenie wiedzy o konsumencie w kształtowaniu oferty rynkowej, sposoby zdobywania informacji o nabywcach przez przedsiębiorstwo VdBF, informacje o konsumencie jako podstawę polityki produktu oraz wykorzystanie wiedzy o nabywcach do kształtowania pozostałych elementów marketingu-mix. Badania rynku mogą zadecydować o powodzeniu przedsiębiorstwa, gdyż uzyskane dzięki nim dane stanowią podstawę dla planowania oraz kształtowania produktu, promocji, ceny i dystrybucji, dopasowanych do potrzeb nabywców i zapewniających firmie sukces rynkowy.
Rocznik
Numer
Strony
105--133
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000004005

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.