PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
1997 | nr 141 | 7--31
Tytuł artykułu

Typologia konsumentów źródłem wiedzy marketingowej przedsiębiorstwa

Autorzy
Treść / Zawartość
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Celem opracowania jest prezentacja wyników badań nad typologią konsumentów. Omówiono typy zachowań konsumentów na rynku żywności, odzieży i obuwia, dóbr wyposażenia mieszkań (meble i sprzęt informacyjno-rozrywkowy) oraz w sferze czasu wolnego (kultura i wypoczynek). Informacje płynące z badań nad typologią konsumentów powinny być wkomponowane w system informacji marketingowej każdego przedsiębiorstwa.
Rocznik
Numer
Strony
7--31
Opis fizyczny
Twórcy
autor
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000004011

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.