PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
1997 | nr 141 | 33--40
Tytuł artykułu

Panel gospodarstw domowych jako źródło informacji marketingowych

Autorzy
Treść / Zawartość
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Przedmiotem opracowania są badania gospodarstw domowych jako źródło informacji o konsumencie. Zaprezentowany zbiór informacji dotyczących różnych aspektów funkcjonowania gospodarstw domowych może być między innymi podstawą do szacowania zapotrzebowania gospodarstw domowych na dobra i usługi konsumpcyjne. Jest on także wystarczający dla potrzeb typologii zachowań rynkowo-konsumpcyjnych gospodarstw oraz do segmentacji rynku.
Rocznik
Numer
Strony
33--40
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000004020

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.