PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
1997 | 7 | nr 759 | 14--25
Tytuł artykułu

Cechy i zachowania konsumentów jako podstawa segmentacji rynku

Treść / Zawartość
Warianty tytułu
Features and Behaviour of Consumers as a Base of Segmentation of Market
Języki publikacji
PL
Abstrakty
W artykule omówiono następujące zagadnienia: charakterystyki konsumenta w zespole kryteriów segmentacji, rola stylów życia konsumentów w określaniu istniejących i potencjalnych segmentów rynku, rynkowe zachowania konsumentów i ich przydatność w segmentacji rynku.
EN
The article describes: 1) Characteristics of consumers in a group of criterions of segmentation. 2) Role of life-styles of consumers in defining existing and potential segments of the market. 3) Usability of knowledge about market behaviour of consumers in a process of market segmentation. (original abstract)
Rocznik
Tom
7
Numer
Strony
14--25
Opis fizyczny
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000004053

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.