PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
1997 | 7 | nr 759 Problemy teorii i praktyki marketingu | 9--13
Tytuł artykułu

Marketing - proces zachowań i oczekiwań

Autorzy
Warianty tytułu
Marketing - the Process of Behaviours and Expectancies
Języki publikacji
PL
Abstrakty
W artykule zaprezentowano istotę, zadania i funkcje marketingu jako systemu służącemu określonemu celowi. Marketing jest tu przedstawiony jako typ ludzkich zachowań kreujący proces podejmowania decyzji. Rozpatrywany w takim kontekście marketing wymaga właściwego rozumienia decyzji strategicznych i natury strategii, a w konkretnym działaniu dostosowania zachowań organizacji do jej natury, co decyduje o jej efektywności i sprawności.
EN
The article presents the nature, tasks and functions of marketing as a purposive system. Marketing is described here as a type of human's behaviours creating the process of making decisions. Essential of the success of marketing is a process of negotiation and innovation. (original abstract)
Twórcy
autor
Bibliografia
  • Davidson H.: Offensive Marketing. Penquin Books Ltd Middlesex, England 1987.
  • Greiner L.E.: Evoluation and Revolution as Organizations Grow. "Harvard Bussiness Review" July-August 1972.
  • Spillard P.: Organization for Marketing. [w:] The Marketing Book. (Edited by Michael J. Baker) Butterworth Heinemann Ltd. Oxford 1994, s. 55-83.
  • Wilson M.S., Gilligan C., Pearson D.J.: Strategic Marketing Management. Planning, Implementation and Control. Butterworth-Heinemann 1992, s. 12.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000004079

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.