Czasopismo
Tytuł artykułu
Autorzy
Warianty tytułu
Marketing - the Process of Behaviours and Expectancies
Języki publikacji
Abstrakty
W artykule zaprezentowano istotę, zadania i funkcje marketingu jako systemu służącemu określonemu celowi. Marketing jest tu przedstawiony jako typ ludzkich zachowań kreujący proces podejmowania decyzji. Rozpatrywany w takim kontekście marketing wymaga właściwego rozumienia decyzji strategicznych i natury strategii, a w konkretnym działaniu dostosowania zachowań organizacji do jej natury, co decyduje o jej efektywności i sprawności.
The article presents the nature, tasks and functions of marketing as a purposive system. Marketing is described here as a type of human's behaviours creating the process of making decisions. Essential of the success of marketing is a process of negotiation and innovation. (original abstract)
Rocznik
Tom
Strony
9--13
Opis fizyczny
Twórcy
autor
Bibliografia
- Davidson H.: Offensive Marketing. Penquin Books Ltd Middlesex, England 1987.
- Greiner L.E.: Evoluation and Revolution as Organizations Grow. "Harvard Bussiness Review" July-August 1972.
- Spillard P.: Organization for Marketing. [w:] The Marketing Book. (Edited by Michael J. Baker) Butterworth Heinemann Ltd. Oxford 1994, s. 55-83.
- Wilson M.S., Gilligan C., Pearson D.J.: Strategic Marketing Management. Planning, Implementation and Control. Butterworth-Heinemann 1992, s. 12.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000004079