PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
1997 | 7 | nr 759 | 8--13
Tytuł artykułu

Marketing - proces zachowań i oczekiwań

Autorzy
Treść / Zawartość
Warianty tytułu
Marketing - the Process of Behaviours and Expectancies
Języki publikacji
PL
Abstrakty
W artykule zaprezentowano istotę, zadania i funkcje marketingu jako systemu służącemu określonemu celowi. Marketing jest tu przedstawiony jako typ ludzkich zachowań kreujący proces podejmowania decyzji. Rozpatrywany w takim kontekście marketing wymaga właściwego rozumienia decyzji strategicznych i natury strategii, a w konkretnym działaniu dostosowania zachowań organizacji do jej natury, co decyduje o jej efektywności i sprawności.
EN
The article presents the nature, tasks and functions of marketing as a purposive system. Marketing is described here as a type of human's behaviours creating the process of making decisions. Essential of the success of marketing is a process of negotiation and innovation. (original abstract)
Rocznik
Tom
7
Numer
Strony
8--13
Opis fizyczny
Twórcy
autor
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000004079

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.