PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
1997 | 7 | nr 759 Problemy teorii i praktyki marketingu | 67--71
Tytuł artykułu

Merchandising jako nowoczesna koncepcja zarządzania firmą handlową

Warianty tytułu
Merchandising as a Modern Concept of Merchant Business
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Artykuł poświęcono innowacyjnej koncepcji zarządzania przedsiębiorstwem handlowym w zmiennym otoczeniu rynkowym zwanej merchandisingiem. Omówiono różnice między marketingiem a merchandisingiem, narzędzia merchandisingu oraz strategię merchandisingową.
EN
In the article, merchandising concept of management of marchant business is presented. Main conditions of merchandising development, merchandising-mix instruments, merchandising strategies (assortment, price, customer assistance) are characterized. Treating the merchandising as modern concept of merchant business management will force producers to recognize trade as a partner of equal rank, not as one ling of distribution chain only. (original abstract)
Bibliografia
  • Rozwadowska B.: Merchandising jako metoda aktywizacji sprzedaży. "Handel Wewnętrzny" 1995 nr 5-6.
  • Wojak P.: Merchandising? Tak proszę! "Marketing Serwis" 1996 nr 3.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000004085

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.