PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
1997 | 7 | nr 759 | 67--71
Tytuł artykułu

Merchandising jako nowoczesna koncepcja zarządzania firmą handlową

Treść / Zawartość
Warianty tytułu
Merchandising as a Modern Concept of Merchant Business
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Artykuł poświęcono innowacyjnej koncepcji zarządzania przedsiębiorstwem handlowym w zmiennym otoczeniu rynkowym zwanej merchandisingiem. Omówiono różnice między marketingiem a merchandisingiem, narzędzia merchandisingu oraz strategię merchandisingową.
EN
In the article, merchandising concept of management of marchant business is presented. Main conditions of merchandising development, merchandising-mix instruments, merchandising strategies (assortment, price, customer assistance) are characterized. Treating the merchandising as modern concept of merchant business management will force producers to recognize trade as a partner of equal rank, not as one ling of distribution chain only. (original abstract)
Rocznik
Tom
7
Numer
Strony
67--71
Opis fizyczny
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000004085

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.