Czasopismo
Tytuł artykułu
Autorzy
Warianty tytułu
Merchandising as a Modern Concept of Merchant Business
Języki publikacji
Abstrakty
Artykuł poświęcono innowacyjnej koncepcji zarządzania przedsiębiorstwem handlowym w zmiennym otoczeniu rynkowym zwanej merchandisingiem. Omówiono różnice między marketingiem a merchandisingiem, narzędzia merchandisingu oraz strategię merchandisingową.
In the article, merchandising concept of management of marchant business is presented. Main conditions of merchandising development, merchandising-mix instruments, merchandising strategies (assortment, price, customer assistance) are characterized. Treating the merchandising as modern concept of merchant business management will force producers to recognize trade as a partner of equal rank, not as one ling of distribution chain only. (original abstract)
Rocznik
Tom
Strony
67--71
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
- Rozwadowska B.: Merchandising jako metoda aktywizacji sprzedaży. "Handel Wewnętrzny" 1995 nr 5-6.
- Wojak P.: Merchandising? Tak proszę! "Marketing Serwis" 1996 nr 3.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000004085