PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
1997 | 7 | nr 759 | 82--89
Tytuł artykułu

Marketing wewnętrzny - pojęcie, cele, wdrażanie

Treść / Zawartość
Warianty tytułu
Internal Marketing - Concept, Objectives, Implementation
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Przedmiotem artykułu jest jeden z nowych kierunków marketingu usług - marketing wewnętrzny. Stanowi on zdaniem autorów próbę optymalizacji wewnętrznych procesów zarządzania w przedsiębiorstwie usługowym. Autorzy dokonują przeglądu definicji marketingu wewnętrznego, przedstawiają cele marketingu wewnętrznego oraz problemy z jego wdrożeniem w przedsiębiorstwach usługowych.
EN
The internal marketing is an integral part of marketing theory. The article attempts to identify the substance and the general rules of functioning and application of internal marketing. (original abstract)
Rocznik
Tom
7
Numer
Strony
82--89
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000004087

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.