PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
1997 | 7 | nr 759 Problemy teorii i praktyki marketingu | 102--110
Tytuł artykułu

Zadania i możliwości akwizycji

Warianty tytułu
Tasks and Possibilities of Canvassing
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Autor zwraca uwagę na zbyt małą rolę marketingu w funkcjonowaniu działów handlowych w polskich firmach. Przedstawia problemy związane z planowaniem personelu sprzedażowego i zarządzaniem nim. Omawia zasady akwizycji z pozycji organizatora tej formy działalności. Przedstawia obraz akwizytora ukształtowany na podstawie nie tylko literatury, lecz także obserwacji bądź własnych doświadczeń. Sukcesy w działalności akwizycyjnej prezentuje na przykładzie działu akwizycji w Przedsiębiorstwie Przemysłu Mięsnego S.A. W firmie tej w latach 1992-1993 nastąpił dynamiczny wzrost sprzedaży akwizycyjnej.
EN
The article tells about the experience of this from of selling products in the firm. It is a very a successful experiment and the author proposes to assume this experience and to use canvassers to sell production this way. (original abstract)
Twórcy
Bibliografia
  • Kałążna-Drewińska U., Iwankiewicz-Rak B.: Organizacja i technika handlu. Wrocław: wyd. AE 1993, s. 103.
  • Majczyna A., Wietrzyńska C.: Poradnik biznesmena. Wrocław: AW - Promocja 1993, s. 56.
  • Stoner J.A.F., Wankel Ch.: Kierowanie. Warszawa: PWN 1992, s. 287.
  • Sznajder A.: Sztuka promocji. Warszawa: Business Ltd. 1993, s. 113.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000004089

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.