Czasopismo
Tytuł artykułu
Autorzy
Warianty tytułu
Tasks and Possibilities of Canvassing
Języki publikacji
Abstrakty
Autor zwraca uwagę na zbyt małą rolę marketingu w funkcjonowaniu działów handlowych w polskich firmach. Przedstawia problemy związane z planowaniem personelu sprzedażowego i zarządzaniem nim. Omawia zasady akwizycji z pozycji organizatora tej formy działalności. Przedstawia obraz akwizytora ukształtowany na podstawie nie tylko literatury, lecz także obserwacji bądź własnych doświadczeń. Sukcesy w działalności akwizycyjnej prezentuje na przykładzie działu akwizycji w Przedsiębiorstwie Przemysłu Mięsnego S.A. W firmie tej w latach 1992-1993 nastąpił dynamiczny wzrost sprzedaży akwizycyjnej.
The article tells about the experience of this from of selling products in the firm. It is a very a successful experiment and the author proposes to assume this experience and to use canvassers to sell production this way. (original abstract)
Rocznik
Tom
Strony
102--110
Opis fizyczny
Twórcy
autor
Bibliografia
- Kałążna-Drewińska U., Iwankiewicz-Rak B.: Organizacja i technika handlu. Wrocław: wyd. AE 1993, s. 103.
- Majczyna A., Wietrzyńska C.: Poradnik biznesmena. Wrocław: AW - Promocja 1993, s. 56.
- Stoner J.A.F., Wankel Ch.: Kierowanie. Warszawa: PWN 1992, s. 287.
- Sznajder A.: Sztuka promocji. Warszawa: Business Ltd. 1993, s. 113.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000004089