PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
1998 | z. 3 | 110--115
Tytuł artykułu

Cena jako element marketingu-mix i jej determinanty

Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Autor przedstawił czynniki określające cenę i jej zmiany (cel działania przedsiębiorstwa, przebieg cykli życia produktu i nasilenie konkurencji, reakcje popytu na zmiany ceny, koszty działania przedsiębiorstwa, wpływ sprzedaży w okresach bieżących na sprzedaż w okresach przyszłych) oraz zależności między ceną a reklamą. Ponadto skonfrontował wyniki badań własnych i badań różnych instytutów, odnoszące się do problematyki cenowej, z zaleceniami dotyczącymi kształtowania cen.
Rocznik
Numer
Strony
110--115
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000004225

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.