PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
1997 | z. 2 | 88--93
Tytuł artykułu

Finansowe aspekty działalności marketingowej przedsiębiorstwa

Treść / Zawartość
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Przedmiotem artykułu jest zagadnienie finansowania działań marketingowych przedsiębiorstwa ze szczególnym uwzględnieniem strategii finansowania oraz wewnętrznych i zewnętrznych źródeł finansowania. Do obcych źródeł finansowania należą: kredyt handlowy, forfaiting, faktoring, leasing, franchising, kredyty bankowe i rynki finansowe. Autor zwraca uwagę, iż przy finansowaniu swoich działań marketingowych przedsiębiorstwo powinno korzystać z różnych źródeł finansowania.
Rocznik
Numer
Strony
88--93
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000004232

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.