PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
1997 | nr 431 | 160--176
Tytuł artykułu

Kadry marketingowe w nowoczesnym przedsiębiorstwie

Treść / Zawartość
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
W artykule omówiono rolę, zadania i miejsce kadr marketingowych w zarządzaniu nowoczesnym przedsiębiorstwem, umiejętności wymagane od kadr marketingowych, marketing personalny oraz zagadnienie karier marketingowych. Autorka skoncentrowała się przede wszystkim na określeniu umiejętności i wiedzy, którą powinny posiadać kadry marketingowe. Pożądane cechy zespołów ludzkich w tworzeniu optymalnych strategii marketingowych to: wiedza o przedsiębiorstwie, klientach, konkurentach i nowoczesnych metodach marketingowych oraz doświadczenie zawodowe. Przygotowanie kadr marketingowych wymaga kształtowania umiejętności identyfikowania zjawisk i ich oceny zgodnie z orientacją marketingową oraz umiejętności wykorzystania konkretnych narzędzi i taktyk w wykonywaniu funkcji marketingowych. Wiedza i umiejętności wymagane od kadr muszą być podtrzymywane przez firmy poprzez: system ocen, wynagrodzenia, oferowanie zadań, szkolenia oraz zapewnienie kariery i stałych kontaktów ze środowiskiem.
Rocznik
Numer
Strony
160--176
Opis fizyczny
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000004309

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.