PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
1997 | z. 29, nr 786 | 15--22
Tytuł artykułu

Kompozycja instrumentów marketingu bezpośredniego - przegląd stanowisk

Treść / Zawartość
Warianty tytułu
The Direct Marketing Instruments - an Overview
Języki publikacji
PL
Abstrakty
W ostatnich latach coraz więcej firm docenia znaczenie marketingu bezpośredniego dla ich efektywnego funkcjonowania. Brak jest jednak zgody jakie elementy winny być włączone do zestawu marketingu-mix. Istnieją różne koncepcje, które są analizowane w niniejszym artykule. Autor przedstawia również swoją własną koncepcję marketingu-mix. (abstrakt oryginalny)
EN
Over the past decade many enterprises have recognised the importance of developing a direct marketing orientation. Many of authors have suggested modifying the Four Ps framework (product, price, promotion, place). There are some disagreements among writers what elements the marketing mix should include. The environment in which the business is operating dictates that the marketing mix ingeredients need to be adopted according to the need of that particular marketing place. Managers, using inique factors, must judge whether a specific component deserves separate existence in marketing mix or not. (original abstract)
Rocznik
Strony
15--22
Opis fizyczny
Twórcy
autor
autor
Bibliografia
  • Otto J., Marketing bezpośredni, Przegląd Organizacji, nr 9/93, s. 32-34.
  • Baier M.: Elements of Direct Marketing, McGraw-Hill, Inc., New York 1983, s. 20.
  • Nash E.L.: Direct Marketing, Strategy, Planning, Execution, McGraw-Hill Inc., New York, 1986, s. 20.
  • Roberts M.L., Berger P.D.: Direct Marketing Management, Prentice Hall, New Jersey, 1989, s. 5.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000004322

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.