PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
1997 | z. 29, nr 786 | 55--71
Tytuł artykułu

Obraz działalności banku w oczach klientów

Autorzy
Treść / Zawartość
Warianty tytułu
The Picture of Bank Activity in the Eyes of Clients
Języki publikacji
PL
Abstrakty
W artykule przedstawiono wyniki badania marketingowego, przeprowadzonego wśród klientów jednego z banków posiadającego swój oddział w Częstochowie. Przeprowadzenie takich badań może w praktyce przyczynić się do zwiększenia liczby klientów oraz polepszenia sytuacji finansowej banku. (abstrakt oryginalny)
EN
The present elaboration describes an overview of bank marketing. It represents the ways and sorts of marketing inquiries used for receiving information about competitors and customers as well as their relations with the firm from whose servicing they benefit. There is also customers' estimation of one of the examined, Częstochowa banks. In the elaboration the attention is paid profits which ean be attained by using information obtained from customers. Thanks to these information companies (banks) ean organize their actiuity and prepare new products so that most of all clients could acjieve satisfaction with the cooperation with this firm and this firm could gain appropriate financial effects. Only these banks which will quickly conform to altering conditions will survice. (original abstract)
Rocznik
Strony
55--71
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
  • Grzegorczyk W.: Podstawy marketingu bankowego, WUŁ, Łódź 1994.
  • Domański T.: Księga marketingu, Centrum Kreowania Liderów, Klodzienko 1994.
  • Kotler P.: Marketing Management, Prentice Hall, New Jurse 1991.
  • Pluta-Olearnik M.: Marketing usług, PWE, Warszawa 1994.
  • Wojdacki K.: Preferencje nabywców usług bankowych, w: Marketing i rynek, nr 3, 1995.
  • Karwowski J.: Zarządzanie marketingowe, Zachodniopomorska Szkoła Businessu, Szczecin 1993.
  • Nicholls R.: Promocja i sprzedaż usług bankowych, Centrum Edukacji i Rozwoju Biznesu, Warszawa 1993.
  • Żurawikowie B.W.: Marketing usług finansowych, Marketing i rynek, nr 3, 1994.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000004326

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.