PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
1995 | nr 46 Wyniki badań koniunktury gospodarczej w świetle doświadczeń Instytutu Rozwoju Gospodarczego | 121--130
Tytuł artykułu

Wpływ oczekiwań inflacyjnych przedsiębiorstw handlowych na poziom inflacji w Polsce

Autorzy
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Artykuł jest próbą ukazania wpływu oczekiwań inflacyjnych podmiotów gospodarczych (przedsiębiorstw handlowych) na wielkość inflacji. Do weryfikacji tego zagadnienia autor wykorzystał badania koniunktury handlu przeprowadzone w IRG SGH za pomocą jakościowego testu koniunkturalnego, w ramach którego grupa przedsiębiorstw nie tylko przedstawia swoją kondycję ekonomiczną, ale także prognozuje stan koniunktury, w tym zmiany cen.
Twórcy
autor
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000004397

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.