PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
1996 | nr 3 | 28--34
Tytuł artykułu

Badania marketingowe w bankach spółdzielczych - jako element planowania strategicznego

Treść / Zawartość
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
W kierowaniu bankiem bardzo ważną rolę odgrywa planowanie strategiczne. Jego istotnym elementem są badania marketingowe. Przedstawiono tzw. ankietę marketingową banków spółdzielczych Zrzeszenia Regionalnego GBW S.A. Ankieta miała za zadanie przedstawienie tym bankom najważniejszych czynników makro i mikrootoczenia, instrumentów marketingowych oraz sposobów ich interpretacji dla określenia słabych i mocnych stron. Uzyskane informacje stały się podstawą bazy danych o lokalnych środowiskach, w których działają banki spółdzielcze. Badania prowadzone są cyklicznie co pozwoli uchwycić tendencje w ich aktywności marketingowej. Autorka omówiła czynniki sprzyjające i hamujące rozwój banków spółdzielczych, ich konkurencję, stosowaną politykę promocyjną.
Rocznik
Numer
Strony
28--34
Opis fizyczny
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000004525

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.