Warianty tytułu
Języki publikacji
Abstrakty
W kierowaniu bankiem bardzo ważną rolę odgrywa planowanie strategiczne. Jego istotnym elementem są badania marketingowe. Przedstawiono tzw. ankietę marketingową banków spółdzielczych Zrzeszenia Regionalnego GBW S.A. Ankieta miała za zadanie przedstawienie tym bankom najważniejszych czynników makro i mikrootoczenia, instrumentów marketingowych oraz sposobów ich interpretacji dla określenia słabych i mocnych stron. Uzyskane informacje stały się podstawą bazy danych o lokalnych środowiskach, w których działają banki spółdzielcze. Badania prowadzone są cyklicznie co pozwoli uchwycić tendencje w ich aktywności marketingowej. Autorka omówiła czynniki sprzyjające i hamujące rozwój banków spółdzielczych, ich konkurencję, stosowaną politykę promocyjną.
Rocznik
Numer
Strony
28--34
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000004525