PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
1998 | nr 257 | 105--119
Tytuł artykułu

Kulturowe i społeczno-ekonomiczne determinanty komunikacji społecznej i informacji naukowej

Treść / Zawartość
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Wszelkiego rodzaju komunikowanie uwarunkowane jest przede wszystkim czynnikami społeczno-kulturowymi. Autorzy definiują pojęcie komunikowania, omawiają jego znaczenie, zasady i warunki skuteczności, zwracając szczególną uwagę na źródła przeszkód w procesie komunikowania, warunki w jakich powstają plotki i pogłoski, oraz skuteczne komunikowanie w organizacjach gospodarczych. Na tym tle zwracją uwagę na informację naukową i jej znaczenie w gospodarce rynkowej.
Rocznik
Numer
Strony
105--119
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000004551

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.