Warianty tytułu
Non-price Competition
Języki publikacji
Abstrakty
Cena stanowi powszechnie stosowany instrument konkurencji rynkowej. Popularność tego instrumentu marketingowego powoduje iż słabnie jego skuteczność. W tej sytuacji przedsiębiorstwa winny zastanowić się nad wdrożeniem innych instrumentów konkurowania. Niniejszy artykuł przybliża program działań marketingowych LEGO COMPANY bazujący na nietypowych, oryginalnych instrumentach konkurencji pozacenowej, które mogą stanowić inspirację dla firm polskich. (abstrakt oryginalny)
Price is one of the most popular instrument of marketing competition. The popularity of price competition result in decreasing effectivity of that instrument. In such situation polish firms should look for another marketing tools. This article analyses marketing programm of LEGO COMPANY, which should be useful inspiration for polish companies.(original abstract)
Rocznik
Numer
Strony
29--37
Opis fizyczny
Twórcy
autor
autor
Bibliografia
- Krzymiński A.H.: Zarządzanie marketingowe w przedsiębiorstwie eksportującym, Ossolineum, Wrocław 1988, s. 85.
- Christopher M., Payne A., Ballantyne D.: Relationship Marketing, Butterworth Heinemann, Worcester 1991, s. 11.
- Major S.: Marketing in Perspective, Allen and Unwin, 1982, s. 46.
- Rapp S.: Beyond Maxi-marketing, New York 1994, s. 164-185.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000004577