PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
1997 | 4 | nr 760 | 19--30
Tytuł artykułu

Instytucjonalne źródła informacji w procesie badania rynków międzynarodowych na przykładzie przedsiębiorstw niemieckich

Autorzy
Treść / Zawartość
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Omówiono coraz donioślejszą rolę informacji w działalności przedsiębiorstw niemieckich uprawiających strategię globalnych rynków tzn. odchodzących od tradycyjnego rozróżniania na kraj i zagranicę. W procesie badania nowych rynków punktem wyjścia staje się poznawanie całościowego środowiska danego kraju lub regionu, który musi być analizowany nie tylko pod względem gospodarczym, lecz również w aspekcie kulturalnym, geograficznym i polityczno-prawnym. Przedstawiono niemieckie źródła informacji o rynkach zagranicznych, ze szczególnym uwzględnieniem izb przemysłowo-handlowych.
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000004601

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.