PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
1997 | 4 | nr 760 | 228--236
Tytuł artykułu

Bariery internacjonalizacji przedsiębiorstwa

Treść / Zawartość
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Omówiono bariery przed jakimi staje przedsiębiorstwo w procesie umiędzynarodowienia działalności. Przedstawiono pojęcia przedsiębiorczości, globalizacji firmy, umiędzynarodowienia poszczególnych funkcji przedsiębiorstwa. Identyfikując bariery internacjonalizacji i sposoby ich przełamywania autor skupia się na dwóch tak różnych problemach, jak: zarządzanie na styku kultur oraz megamarketing, czyli jak "włamać się" na rynki zamknięte. Zarządzanie na styku kultur jest związane z samą istotą zarządzania zasobem ludzkim, z doborem i przygotowaniem kadry do procesu zwanego zarządzaniem różnicami kulturowymi. Mechanizmy megamarketingowe to elementy strategii firmy wykorzystujące, oprócz narzędzi marketingu-mix, siłę nacisku i specjalne działania typu public relations.
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000004623

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.