PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
1997 | 4 | nr 760 | 293--302
Tytuł artykułu

Strategie internacjonalizacji przedsiębiorstw Narodowych Funduszy Inwestycyjnych

Autorzy
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Omówiono pojęcie i elementy strategii internacjonalizacji przedsiębiorstwa, zewnętrzne uwarunkowania strategicznych orientacji internacjonalizujących swoją działalność przedsiębiorstw oraz podstawowe ich rodzaje. W kontekście przebiegu procesów internacjonalizacji przedsiębiorstw w gospodarce światowej autor stawia pytanie: w jakim miejscu tych procesów znajdują się przedsiębiorstwa polskie wchodzące w skład Narodowych Funduszy Inwestycyjnych?
Twórcy
Bibliografia
  • von Clausevitz K.: O wojnie. Warszawa 1958, t. 1, s. 32.
  • Grafa von Moltke H.: Dalsze kształtowanie pierwotnej, przewodniej myśli odpowiednio do stale zmieniających się warunków; cyt. za: Ch. Kalvelage: Strategieentwicklung im Ost-West-Kompensationshandel aus der Sicht von westeuropäischen Unternehmen. Praca doktorska. Wrocław 1993, s. 73.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000004625

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.