Warianty tytułu
Języki publikacji
Abstrakty
Artykuł poświęcono roli, jaką w przedsiębiorstwach działających w skali międzynarodowej odgrywa logistyka. Omówiono powstanie, definicję, metodologię logistyki, zależność między kosztami globalnymi przedsiębiorstwa a logistyką. Zwrócono uwagę na tzw. centra obsługi logistycznej. Ich głównym celem jest koordynacja i wspomaganie przedsięwzięć z dziedziny logistyki na danym terenie. Ułatwiają one współpracę poszczególnych ogniw systemów logistycznych, a także udzielają fachowego doradztwa poszczególnym przedsiębiorstwom.
Czasopismo
Rocznik
Tom
Numer
Strony
340--348
Opis fizyczny
Twórcy
autor
Bibliografia
- Bak D.: Rozwój i rola logistyki w Wielkiej Brytanii. "Problemy Magazynowania i Transportu", Zeszyt specjalny 1992, s. 35.
- Beier F.J., Rutkowski K.: Logistyka. Warszawa: Szkoła Główna Handlowa 1993, s. 1.
- Bolt P.W.: Zarządzanie przepływem produktów. "MT-Problemy magazynowania i transportu", Zeszyt specjalny, 1992, s. 35.
- Kortschak B.H.: Co to jest logistyka? Wiedeń: Wydawnictwo Austriackiej Federalnej Izby Gospodarczej 1922, s. 11-15.
- Korzeń Z.: Podstawy logistyki. Wrocław 1995.
- Rutkowski K.: Logistyczne aspekty obsługi. "Businessman" 1993 nr 6, s. 76-81.
- Skowronek Cz., Saryusz-Wolski J.: Logistyka w przedsiębiorstwie. Warszawa 1995, s. 16, 35.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000004630