PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
1997 | nr 3 | 84--115
Tytuł artykułu

Strategie konkurencji i wybrane metody analizy strategicznej

Treść / Zawartość
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Artykuł stanowi fragment pracy magisterskiej. Przedstawiono w nim rodzaje strategii przyjmowane przez przedsiębiorstwa w zależności od typu przewagi konkurencyjnej oraz sposobu działania wobec konkurencji. Ponadto omówiono zagadnienie analizy otoczenia i czyników wewnątrzorganizacyjnych przedsiębiorstwa, a także metod wykorzystywanych w celu ustalenia pozycji konkurencyjnej na rynku (macierz BCG, macierz McKinseya, analiza SWOT, Value Chain Analysis).
Rocznik
Numer
Strony
84--115
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000004635

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.