PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
1998 | nr 784 | 64--71
Tytuł artykułu

Elementy zarządzania merketingowego w przemyśle mięsnym

Treść / Zawartość
Warianty tytułu
Marketing Management in Meat Industry
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Przedstawiono cechy zarządzania marketingowego. Podkreślono różnicę pojęć: zarządzanie marketingiem i zarządzanie marketingowe. Opisano przemiany w przemyśle mięsnym związane z adaptowaniem do warunków rynkowych i wynikające z tego zainteresowanie marketingiem. Porównano stan zarządzania marketingiem w polskich zakładach mięsnych, znany z badań własnych, ze stanem standardowym, znanym z literatury. Z analizy tych danych wyciągnięto wniosek, że w dużych zakładach mięsnych stosowane są już elementy zarządzania marketingowego.
EN
Attributes of marketing management was presented in this paper (not management of marketing Department enterprise). Polish meat industry path to marketing was described and state of marketing in meat plants too. Marketing management state in polish meat plants that is known from own research results was compared to standard state that is known from professional literature. A conclusion was drawn from this data: elements of marketing management are already applied in big meat plantas. (original abstract)
Rocznik
Numer
Strony
64--71
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000004691

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.