Czasopismo
Tytuł artykułu
Autorzy
Warianty tytułu
Języki publikacji
Abstrakty
W referacie scharakteryzowano cechy zarządzania marketingowego (nie zarządzania pionem marketingu w przedsiębiorstwie). Opisano drogę polskiego przemysłu mięsnego do marketingu oraz stan marketingu w zakładach mięsnych. Porównano stan zarządzania marketingiem w polskich zakładach mięsnych, znany z badań własnych, ze stanem standardowym, znanym z literatury. Z analizy tych danych wyciągnięto wniosek, że w dużych zakładach mięsnych stosowane są już elementy zarządzania marketingowego. (abstrakt oryginalny)
Attributes of marketing management was presented in this paper (not management of marketing Department enterprise). Polish meat industry path to marketing was described and state of marketing in meat plants too. Marketing management state in polish meat plants that is known from own research results was compared to standard state that is known from professional literature. A conclusion was drawn from this data: elements of marketing management are already applied in big meat plantas. (original abstract)
Rocznik
Strony
64--71
Opis fizyczny
Twórcy
autor
Bibliografia
- Dietl J.: Na czym polega zarządzanie marketingowe, "Nowe Życie Gospodarcze", 1997,46.
- Dietl J.: Orientacja marketingowa, "Nowe Życie Gospodarcze", 1997,43.
- Kotler Ph.: Marketing, Gebethner, Warszawa, 1994.
- Pasternak K.: Działania marketingowe przedsiębiorstw przemysłu mięsnego. Wyniki badań, Roczniki IPMiT, t. XXXIV, Warszawa, 1997.
- Sławińska M., Urbanowska-Sojkin E.: Zarządzanie marketingowe przedsiębiorstwem handlowym, AE Poznań, 1997.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000004691