PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
1998 | nr 784 Nowe kierunki w zarządzaniu przedsiębiorstwem - koncepcje przekrojowe | 58--63
Tytuł artykułu

Strategia marketingowa przedsiębiorstwa wielonarodowego

Autorzy
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Różnica pomiędzy marketingiem krajowym w porównaniu do międzynarodowego polega, ogólnie biorąc na tym, że ten ostatni jest o wiele bardziej skomplikowany. Wiele wartości danych w przypadku marketingu krajowego staje się w marketingu międzynarodowym zmiennymi. (abstrakt oryginalny)
EN
The difference between the marketing in a purely domestic situation as oppesed to the international is that the latter is very much more complex. Many givens in the domestic case become variables when you move across international borders. (original abstract)
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000004694

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.