PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
1998 | nr 784 | 58--63
Tytuł artykułu

Strategia marketingowa przedsiębiorstwa wielonarodowego

Autorzy
Treść / Zawartość
Warianty tytułu
Marketing Strategy of Multinationals
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Omówiono podstawowe różnice między marketingiem krajowym i międzynarodowym oraz elementy strategii marketingowej firmy angażującej się na rynkach zagranicznych.
EN
The difference between the marketing in a purely domestic situation as oppesed to the international is that the latter is very much more complex. Many givens in the domestic case become variables when you move across international borders. (original abstract)
Rocznik
Numer
Strony
58--63
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000004694

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.