PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
1998 | nr 1 | 93--105
Tytuł artykułu

Strategia opakowania

Autorzy
Treść / Zawartość
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Celem artykułu jest przedstawienie kierunków zmian w zakresie funkcji opakowań, związków opakowania z pozostałymi elementami marketingu-mix oraz jego wpływem na zachowania konsumentów a także omówienie tendencji w zakresie opakowań. Wzrasta rola opakowania w strategiach marketingowych przedsiębiorstw, głównie w odniesieniu do produktów konsumpcyjnych. Formułując strategię opakowania należy brać pod uwagę zmiany w postrzeganiu pełnionych przez nie funkcji, w ramach których wzrasta znaczenie funkcji promocyjnej. Strategię opakowania należy połączyć z celami firmy oraz wkomponować we wszystkie elementy marketingu-mix, tj. produkt, markę, dystrybucję, cenę i promocję. W kształtowaniu opakowania pomocna jest także znajomość potrzeb nabywców. Wśród tendencji związanych z rozwojem opakowań autor podkreśla minimalizację opakowań, widzialność produktu, wygodę użytkowania i odchodzenie od feminizacji opakowań.
Rocznik
Numer
Strony
93--105
Opis fizyczny
Twórcy
autor
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000004744

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.